viernes, 9 de febrero de 2018

Tarjetes de gamificació (Infografies)









  • Valoració del programa: 
Per a este proyecte podiem investigar sobre elsprogrames per a la creació de infografies o  derivats,després de probar diversos programes como: canva , piktochart, genially,.


Altres mebres del meu grup van triar altres programes  (inclusive programes per edició, finalmente, yo y Merche hem utilizat canvas ya que ens ofrecia un gran nombre de plantilles y su uso es molt sencill de entendre. 
Té molts usos: cartells d'esdeveniments o invitacions , anuncis ,encabezados de correu o de xarxes socials (en este cas no tènia utilitat ppara nosaltres però actualmemte és molt imprtante tindre una marca bé cidada i açò pot arribar a es molt útil per a la seua imatge cara al publique) ,tambien es poden disear portades de llibres o blogs ."


Amb tot açò, podem comptar 56 dissenys i en cada un més o menys 20 plantilles gratuïtes. apuntales en l'edicin es podien afegir fotos o il·lustracions que estban organitzades en carpetas,tambien hi ha un biscador per a poder buscar en els arxius de l'aplicació i si noencotrases el que buscares tamben pots pujar els teus arrivos i es guarden en el teu compte i podràs utilzarlos quan vullgues. totes els il·lustracions o plnatillas del programa e poden agrupar , desagrupar i canviar la grandària i el color a cada part de la il·lustració.



Es poden crear capertas , compartir arxius i crear grups de treball i per ultime té un apartat per a la creació de la teua marca en què pots triar les teues tipografies logos infografies o inclús colors .El únic problema que li pondira seriosa que hi ha moltes imatges i plantilles pro o de pagament però això té fàcil solució ja que pots capturar la pantalla i retallar el teu treball sense necessitat de contractar la versió pro.


Valoració del treball proposat: m'ha paregut un treball molt divertit i motivador ja que cada targeta tènia un propòsit diferent i per tant havíem d'utilitzar la nostra creativitat per a crear targetes originales.Durante esta avaluació és el treball que mes m'ha agradat i en general a la classe ja que s'ix de la rutina , perquè no en moltes classes se'ns permet utilitzar la nostra creativitat a l'hora de treballar , tot és molt més mecànic. D'esta manera treballem molt més a gust. Personalment amb este treball em sent molt prductiva perquè tindrà un ús en un futur i no sols sàrria una catividad mes per a omplir temps.

Diari de sessions

El primer dia de treball començem  ha investigar sobre els programes que podíem utilitzar i qual d'ells ens seriosa mes útil.Es cert que intentem provar diversos programes , tant d'infografies com d'edició de foto o dirigits a gent que treballa el disseny gràfic. Finalment vaig triar el programa Canvas ja que és el mas senzill d'utilitzar i té una estètica agradable tant el seu pagina com les plantilles i dissenys que oferix. el siueinte dia Creguem la carpeta compartida amb el professor r i la resta dels components del grup.
La primera infografia que vaig crear és la mes senzilla però té un disseny molt simple i amb uns estètica atractiva esmentes que en ls altres comencem a investigar el programa i crear nous dissenys.
Mi primera infografia.

Els següents dies comencem a crear les infografies seguint el blog i triant les que més ens agradaven , com menjar en classe o tindre més nota en un treball , o traure els apunts en un examen ,y intentant no repetir la mateixa en el grupo.

Al poc de temps ja començàvem repetir tema ja que els temes eren pocs , intentem matisar alguns temes o de vegades anar per lliure ,tanto jo com les meues companyes del grup.

Al principi nostre major problema és que en els programes que utilitzàvem , les plantilles que volíem eren les de versió de pago,pero quan portem més o menys la mitat de les infografies intentem capturar la pantalla i així podíem triar amb libertad. 




 Altres problemes van ser que no es pot previsualizar la lletra abans de posarla en la infografia i per això vaig perdre molt de temps amb això.





També a part de vals , vam crear una targeta que seguix el treball diari en què aconseguixes un premi a triar.

Un dels avantatges d'aquest programa era que
les imatges que utilitzaves les podies buscar
directament en la base de dades del programa . 


Podria dir que amb el pas dels dies es va fer repetitiu però seria mentir:) Cada infografia té un procés diferent segons la plantilla que tries i per això és divertit el procés d'investigar en el programa buscant imatges o ilustracions relacionades amb el tema

Grup
 
La valoració del grup es positiva,tots han treballat i han aportat els seus punts de vista i el seu treball per fer el major nombre de infografies .
No cal destacar a ningú perque tots han fet el seu treball el millor posible i la comunicació del grup ha sigut la millor.


Per a destacar diré que vaig compartir l'ordinador amb Merche i que a pesar que jo vaig utilizar més l'ordinador el treball va ser conjunt, ja que les dos aportàvem idees i decidíem conjuntament les coses. És veritat que pot haver paregut que jo utilitze mes l'odinador però és per que jo em sent més còmoda així , de fet va haver-hi un parell de dies que jo tènia que fer exàmens d'altres assignatures en les següents hores i li vaig demanar a Merche que eixe dia utilitzara ella l'ordinador, perquè estava un poc estressada, i ella no va posar cap entrebanc i em va ajudar en tot el possible.


No hay comentarios:

Publicar un comentario